For et hurtigere svar, undersøg venligst vores svar på Ofte Stillede Spørgsmål, før du benytter dig af vores kontaktformular.

Hvordan betaler jeg for en opgradering af min konto?
Ganske enkelt logger du på med din gratis konto ved hjælp af dit brugernavn og password og klikker på ”Opgradér”-knappen. Du har forskellige muligheder for betaling med kreditkort og via bankoverførsel. Vi tillader ikke oprettelse af automatisk fornyelse af medlemskab, og betalingen gøres én gang og er gældende for hele perioden. Beklager, men vi modtager ikke betaling sendt med posten.

Jeg har log ind problemer!
Du finder værktøjet ”Glemt brugernavn eller password” i bunden af vores website (footeren). Dit password er brugerfølsomt.

Jeg kan ikke finde min egen profil når jeg søger!
Det er ikke altid nemt at finde din egen profil via en søgning pga. indstillingerne på din egen profil. Prøv at søge efter brugernavnet i stedet for!

Jeg har gennemført en betaling, men min konto er ikke opgraderet
En opgradering betalt med kreditkort burde gennemføres øjeblikkeligt. Kontakt os venligst med dine betalingsoplysninger, hvis din konto ikke er blevet opgraderet

Jeg har fejlagtigt blokeret et andet medlem
Blokerede medlemmer kan åbnes igen via Konto> Blokeret liste efter log ind.

Hvordan annullerer jeg mit abonnement?
Log in, klik på ”Konto” og følg ”Slet konto” linket eller klik på linket, som du finder i bunden af en vores e-mails for at komme direkte til værktøjet.

Benyt venligst nedenstående formular, hvis du har nogle spørgsmål eller gerne vil give os feedback.

Indtast venligst koden fra billedet